• info@lopas.ir
  • امروز : شنبه 16 تیر 1403
آمادگی دارم با هر یک کاندیداها درباره عملکرد شهید رئیسی و دولت روحانی مناظره کنم + ویدئو | همان‌هایی که به دروغ می‌گفتند صبح جمعه فهمیدند ...
2 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکن آمار بالایی است که شروع به ساخت شده است. من برای مردم نگرانم؛ ما مشروع مذاکرات افراد را در دولت داریم همان هایی که در چشمان مردم نگاه می کردند و به دروغ می گفتند من هم صبح جمعه فهمیدم. امروز دوباره طمع کردند که برگردند و به مردم دروغ بگویند. اگر از روح شهید رئیسی خجالت نمی کشید از بازماندگان کشته های ۷۰۰ نفر در روز کرونایی خجالت بکشید.

وی بیان کرد: بنده به عنوان سخنگوی دولت بارها اعلام کردم آمادگی دارم با هر یک کاندیداها درباره عملکرد شهید رئیسی مناظره کنم. با افتخار مناظره می کنم مقایسه عملکرد سه ساله شهید رئیسی با عملکرد هشت سال پیش از آن.

بهادری جهرمی درباره شایعه استعفا هم گفت: کسی از من استعفا شنیده است؟ شما گفتید دلتتان تنگ می شود من هم گفتم من هم بعد از آنکه دولت عوض شود دلم برای شما تنگ می شود. انشاالله باز شما را می بینیم. فقط در طول ۲۴ ساعت بیش از ۸۰۰ خبر علیه من در حوزه های شخصی، دانشگاهی، گزارش های عملکرد دولت ، در حوزه همین استعفا که به آن اشاره کردید. من نمی دانم این پول ها را از کجا می آورند! اینها به فکر اعتبار خودشان نیستند که با این خبرسازی ها خودشان را به سخره می گیرند؟

لوپاس

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

× پنل کاربری